Day numero uno

En bild på mig plus 15 fakta!

1. Jag heter Anna Josefin Margareta Larsson. I den ordningen! Mina bröder och jag har tilltalsnamnet i mitten av våra mellannamn. Ingen aning varför...

2. Jag lärde mig simma när jag var 11.

3. Saltlakrits är min favorit godis! mmmmh

4. Jag tycker inte nyfödda bebisar är söta någonstans..

5. Jag tycks falla för utländska killar :$

6. Jag tror jag börjar få en små-crush på Jason,Timbuktu. (Det stärker kanske mitt föregående påstående).

7. Jag har en dröm att fira nyår i Kina. Men jag får nöja mig med Kosta i år, haha

8. Jag började på gymnastik när jag var typ 10 för att det skulle vara till stor hjälp när jag skulle börja min simhopps karriär. Men det blev dans istället, Och ett liiitet problem är ju när jag tvekar 5 minuter varje gång jag ska hoppa ifrån 5an.

9. Coca cola är min drog <3

10. Jag tog pianolektioner i Kanada tills vi som tog lektioner skulle ha en uppvisning i en park. Jag slutade och började aldrig igen..

11. Jag gillar kemi

12. Jag är livrädd för att tappa glaset i matsalen i skolan. Jag pustar ut varenda gång jag ställt ner den bland disken.

13. När jag är vuxen ska jag ha en rottweiler.

14. Jag älskar pastabarens kyckling curry baguette.

15. Jag knäcker min rygg kota för kota varje dag när jag vaknar och när jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Fannyyyyy

sv: oojjjaaaa , jag är sjukt taggad! ;)

2011-12-16 @ 19:59:12
URL: http://theworldsgreateskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0