Dag TVÅ


Victor, Johan och jag

Jag och dessa två grabbar har varit vänner sen tidernas begynnelse. Våra äldre syskon gick i samma klass när de var små, så våra föräldrar kände varandra tidigt. Sen gick dom runt med sina magar samtidigt, och endast två dagar innan mig ploppa Johan ut. Våra mammor låg på samma rum på sjukhuset så där kan man väl säga att vår vänskap började. Victor kom till världen i april och han och jag spenderade våra år på dagis med att prata uppe i ribbstolarna och dela gunga när vi var ute. Alla tre gick i samma klass 1-6an men när vi började på Fagrabäck skiljdes jag från dessa två och nu till gymnasiet skiljdes även victor och johan åt. Alla tre av oss är naturnördar men i olika klasser. Men banden mellan oss har aldrig försvunnit och kommer aldrig att göra!

We are a tripod, and a fucking good one too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0