Oldies!

Det är inte ofta man faktist kollar igenom alla bilder man har på sin dator. Jag har bilder sen jag gick i 6an. Det är sjukt va annorlunda man har blivit på 4a år. Och vad mycket man gjort under de 4a åren. Tiden går för fort! Och snabbare kommer det att gå.
Jag kan dela med mig lite av vad jag varit med om de senaste åren.
(Detta inlägget blir inte helt lätt att lägga upp. Visar bilder jag egentligen vill att någon ska se.)
Men jag gör allt för att underhålla er!


Jag fick min första töjning på min 13 årsdag av my budds.


Alla har väl haft en emotid..... eller?


Haft stans coolaste byxor samt spelat bas i ett band.


Det gick lite fel när vi skulle få igång eldningstunnan med hjälp av bensin...
Bra att jag hade mössa säger jag bara!


Första resan till min far i Bryssel.


Tränat gymnastik


Mitt gamla nickname uppfanns 3 år sen.


När jag äntligen fick min efterlängtade katt, Hårlös men vacker!


En bonusbild för att han är så söt!


Min pyttelilla modell karriär


Jag får kisse nr 2!


Jag hade en liten släng av fjortisness.


Praoat på sangt sigfrids rehabiliterings...ställe.


Gått i en höghöjdsbana skakandes som ett löv! (Bilden togs efter att jag
kommit ner igen)


Haft tandställning.


Var tillbaka i Kanada första gången på flera år.

Hoppas ni fick er några skratt.. medans jag sitter och vaggar i fosterställning.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahhaha, naew vilken sötis<3 ;)

2011-08-16 @ 22:52:53
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: Fanny

sv: it sucks!! men idag när jag vaknad så var det lite bätter igen, keeping my fingers crossed. ooohhh på den andra bilden på katten liknar han gollum lite när han ler. :D (jag tycker han är söt så det var en komplimang, jag är ju helt förälskad in dina katter!)

2011-08-17 @ 12:21:46
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0