Jahop...

Jag gick och la mig kl 5 i morse och jag var inte ens trött. Men jag tillät inte mig själv att sova ut. Måste faktist börja vända tillbaka dygnet. Så jag hade väckning, snoozade i en halvtimme, duscha och fixa till mig lite för att sen göra ingenting. Trodde jag skulle mysa med Alexandras nya katt men blev inte så. Sen så ville Hanna ha hjälp med sin inflyttning i Elin och Martins "gamla" lägenhet men henne hör jag inte heller någonting av.
Jag känner mig som en sån person som man ser i filmer, som bor ensamma hemma och går upp varje morgon gör sig fin för att sen sitta på en stol och titta ut genom fönstret.


Känner mig lite uppklädd för att va hemma.


Kommentarer
Postat av: Elle

Mwaha då är vi två, men du kollar på dryga filmer alltså,



supersnygg scarf/halsduk/thang bai the wei!

2011-08-17 @ 14:55:29
Postat av: Amanda

gullet då, varför hör du inte av dig när din dag blir så här?!<3

2011-08-17 @ 15:23:51
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0