Inspiration

Kom precis hem ifrån en överraskningsfest för Elin. (Känner att denna bloggen har handlat mycket om henne på sistonde, men hon flyttar snart jue!) Sjukt härlig kväll i alla fall. Jag har nog aldrig haft det så mysigt. Massa härligt tjejsnack och annat.
Maja var hemma från Sthlm (där hon pluggar dans), hon visade en liten koreografi och fyfan va imponerad jag blev! Hon är så jävla grym och hon såg inte ens ut att anstränga sig. Jag vill ha den lättheten, kunna använda ansiktet på rätt sätt.. Jag såg så himla mycket som jag ville förbättra i mig själv genom att titta på henne.
Tankarna började snurra och de slutade i, Fuck skola! Jag vill plugga dans, NU! Ta klasser från grymma dansare, uppleva danslivet i Stockholm, utomlands. Men jag får väl gå gymnasiet först och sen, sen ska jag nowhere but up!
Hoppas verkligen jag vågar satsa. Gå emot alla som säger sina "icke dömmande" komentarer om, Men vad ska du ha för riktigt jobb? Man ser i deras ansikten hur dom tänker, menar hon allvar? Leva på dansen? Det går ju inte. Man ska ha fast anställning på något jävla kontorsjobb och ha ett tråkigt inrutat liv.
Men vet ni vad, Jag är inte sån! Jag vill leva livet på mitt sätt, se vad det har att ge. Det går som det går.
You can't succeed if you don't try.

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att säga,
-Va roligt, hoppas du lyckas.  
 Eller
-Det är nog svårt att ta sig dit, men satsa!

MEN tur att världen inte bara är full av tråkiga människor. Och vilken tur att jag har så många icke tråkiga människor till vänner!
Love ya <3

Kommentarer
Postat av: Gallo

And we love u, keep dancing<3

2011-08-13 @ 23:15:45
Postat av: elin har ordet

Tack själv för att DU kom!! :D Och du kommer hamna i toppen. Just go for it! :D

2011-08-14 @ 01:11:32
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0