Adjö, farväl, auf wiedersehen, good bye!

Då har jag sagt hejdå till Elin och Martin. Imorgonbitti åker dom, men som tur är så ska jag hälsa på dom första helgen i september. Så jag klarar mig nog i 3 veckor, knappt det.


I'm gonna miss u guys <3 

Tidigare idag blev det träning med en liten del av On stage. Vi planerar att dansa på stan lördag nästa vecka. Ingen stor show men värd att se. Kanske vill just DU börja dansa på Kulturama. Kom och titta på när On Stage dansar för att se vad vi på kultis har att erbjuda. Sen ska du såklart komma på öppet hus den 28e Augusti. Prova på olika stilar för att hitta den du tycker är roligast. Det ska bli så kul att komma igång med träningen igen!
Och sen att få stå där fram och leda blir en ny sida av dansandet. Fett!
 

Man hade kunnat tro att det var en kille :S

Kommentarer
Postat av: Elle

SchnyggingeN!



Rulla tycker jag vi kan göra.. Nångång denna veckan. Jag tror jag kan en stund på torsdag (imorgon). Men jag är inte säker, hör med Kalle iaf! GÖRE! Wooopie!

2011-08-17 @ 07:07:01
Postat av: Marcus

It's,



Jusse

Wait for it...

THE DUUUUUUDE!

2011-09-14 @ 09:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0