Panic at the freedsgata

Jag hinner inte skriva så mycket nu när livet är igång igen. Jag släpar mig upp på morgonen klarar skoldagen med nöd och näppe för att sen sova när jag kommer hem. När jag sen vaknar och får panik över hur länge jag sovit så sätter jag mig och panikpluggar inför mitt kursprov i fysik jag har på onsdag. Så veckans ord blir P-A-N-I-K, panik.
Men jag mår bra i själen nu så även om det är panik så har jag ett lugn innerst inne. Mitt fysiska jag mår inte så bra då jag har en förkylning som inte vill dra. ÅÅ stress, vad gör du med mig?
Pluggar väl en halvtimme till för att sen lyssna på min älskade P3 dokumentär för att lugna ner mig och sova.
Nightynight
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0