Februari

Det är inte ofta jag blir arg. Men blir jag det så är det på någon i min närhet. Tar jag saker för givet? Eller är det bara att dem är totalt korkade!?
Härmed ger jag en "diss" för korkade människor. (Nu fick jag en hämndlysten känsla) Men ska hålla mig i skinnet och inte nämna namn.
Usch vad man kan jaga upp sig själv på kvällskvisten. Jag för blicka framåt. Vad händer i februari?
Jo den här tösen fyller 18 om några veckor (yaay). Det är tre veckor och tre dagar till en grym helg i Stockholm med massor av dans. Mmh..februari bådar gott. Smaka på ordet. Februari, som musik för mina öron.
(Men efter att ha sagt det för många gånger låter det bara konstigt)
Nighty night!


Kommentarer
Postat av: Elle

Syftar du på mig här? Känner mig lite träffad (om det nu är så att du läser min blogg och inlägget som innehåller en liten bit av det som korkade människor säger) eftersom jag skrev om sånt för inte så längesen. Tänkte bara säga att om det är mig/ inlägget du syftar på så har det INGET med dig att göra. Om det inte är mig du syftar på så.. säger jag ändå samma sak.

2013-02-07 @ 13:44:50
URL: http://ellesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0