Hospitalet

Jag är precis hemkommen ifrån ett studiebesök på sjukhuset. Gud vad jag älskar det stället, det kallar på mig!
Jag var där med min fysikkurs så vi kollade på strålbehandlingsmaskiner och vanlig skelett röntgen och isotopröntgen. Så sjukt balla grejer de får jobba med, jag är ju praktiskt taget röntgensköterska, Vi fick se på en röntgenplåt på en hand och alla fick gissa vad som var fel. Vi fick se samma hand ifrån en annan vinkel och bam, ett ben i handen var brutet precis där jag pekat på bilden innan. Endast jag hade rätt, så stjärna till dig Jossis!
Nu är det bara en dag till lov och jag längtar så sjuuukt mycket så ni förstår inte. Jag är helt slut i huvudet vilket nog också bidrar till att man är så trött och ledsen på allt.
Höstdeppen är här och ALLA känner av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0