Fall break

Jag har slitit som ett djur de senaste 4 timmarna och blev tillslut klar med min jävla labbrapport. NU tar jag lov gott folk! De finns inget jag måste göra på en hel vecka. Jag ska bara dansa, dansa och dansa. Imorn drar jag till Kalmar för dansbattle tyvärr så ska jag inte tävla efter som min kära partner ligger i halsfluss, men det ska bli grymt kul att kolla på alla grymma som är där.
As you all know så var det löning igår vilket gjorde att jag unnade mig något litet idag. Jag skulle leta födelsedagspressent till min kompis pojkvän som fyller 20 och gick in på glitter... leta pressent va det ja.
Men där hittade jag något jag inte kunde låta bli att köpa. OFC..mustascher!
Jag har nu 6 mustaschringar och en tröja med en mustasch och av fina Fanny fick jag mustasch-tatueringar idag. Men de är så balla så jag tänker hitta en ram till dem och sätta upp på väggen.
 
 
 
Moustache mania!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0