Watch my moustache

Första riktiga dagen hemma och det kändes riktigt skönt. Man är så fri att hitta på saker, man känner till ställen som är roliga, ställen som har gotte etc. Jag och Fanny drog en runda på stan som resulterade i en ny klocka och två nya mustasch-ringar. LOVE alla tre sakerna. As you know så ville jag ju skaffa en svart klocka, well, jag fick en försenad födelsedagspresent av min bror på midsommarafton i form av en svart klocka med läderband. Sjukt bra blev den! Använder det jämnt, men sen så såg jag en tjej med en guldig klocka som jag då bestämde mig för att jag också "behövde". Som hittat på rean såg jag min fining som då fick komma med hem till den lilla samlingen. Nu har jag stilrena klockor och en wack. En för varje tillfälle så att säga. Jag tycker klockor är världens bästa accecoar så det finns en kärlek för dem som bara växer. Kärleken för mustascher växer också. Haha, get it? mustasch...växa.. Anyway. Där har jag också en ring för varje moment. En stor som syns, en mer subtil en close to earth. Men det är inte slut på att köpa mustascher på länge. Allt som har en mustasch är lockande för mig. Så när jag fyller år så vet ni vad ni ska köpa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0