Mini moment

Natten till onsdag hade jag och Fanny lite girls night och kollade på skräckfilm och skrek lite. Mest Fanny, men hon fick mig helt skraj också. Dagen efter var vi helt sega och orkade inte göra ett smack, inte ens laga mat. Idag var det tänk att träffa Hani för en fika men blidde inte så, så ännu en dag hemma. Har tvättat lite åt Jacob snäll som jag är, kollat på tv och håller just nu på med att sätta ihop en musiklista för the partay imorgon. Jag är fett taggad, härligt folk, bra musik och gott i glasen precis som det ska vara!
På tal om ingenting så hittade jag en gammal "Mina vänner bok" igår när jag plockade på mitt rum. Där man fyller i om intressen och mål och sådär. Asroligt att titta vad jag och mina vänner ville uppnå som små. Min bror Jacobs högsta önskan var att bli rik, ha en fru och två barn. Aint that sweet! Hädanefter ska mina kompisar tvångsskriva i denna bok så jag kan skratta och minnas mina vänner när jag är tant och gungar i min gungstol.
 
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0