Grown up yourso kommer till stan

Jeeze, förlåt! När jag är på landsbyggden och bara umgås med släkt så blir det att jag glömmer bort att slänga upp datorn och skriva lite. Jag säger hela tiden att jag ska bli bättre men har jag inget vettigt att skriva så har jag inte.
Imorgon tar jag tåget ner till växjö för att träffa mina góa vänner som jag saknat. Ska bli skönt att få bo själv, men det blev lite tjat på mamma innan hon vågade släppa iväg mig. Men hon sa idag : Jag vet att du klarar av dethär. Så lite har jag växt i hennes ögon denhär sommaren. När hon frågar om vi ska dricka rött eller vitt till grillningen DÅ har jag godkännts som lite vuxen, och hon bjuder på bubbel när vi firar någon speciellt. Jag tror hon tycker det är lite mysigt att han någon att dela en flaska med istället för att dricka ensam. I'm growing up, och hon börjar inse det. Det är faktiskt bara 225 dagar tills jag fyller 18. Det blir underbart att få kunna göra vad man vill. Men gäller att slita i skolan först. Börjar redan ha lite ångest över att lovet går så fort. Jag är inte redo för att gå 2an. Det hemskaste av alla åren på gymnastiet. Fyyfan säger jag bara, usch! Men finns lite saker att se fram emot innan dess. Om en vecka kommer brorsan ifrån Kanada och stannar 10 dagar, så då kommer jag hänga efter han som en finne i röven. Medan han är här så har vi en kusinträff i form av en kräftskiva här i sommarstugan. Alla kusinerna har inte varit tillsammans på ett ställe på flera år så det blir ju kanonkul. På fredag är det hejdå-fest för min fina kompis Quang som snart lämnar stan. Temat på festen är redlös och det ska jag gå in fullhjärtat i. Det är de två saker jag ser fram emot mest, nu i alla fall.
Inlägget bjöd på lite allt möjligt. Ska försöka hinna med dethär mer nu när jag kanske har lite roligare saker att berätta om från växjö.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0