tihihi

Det finns små glädjeämnen i vardagen som jag uppskattar så himla mycket. Som nyss till exempel. Jag börjar skriva lite med min barndomsvän att vi inte har umgåtts på fritiden på aslänge. Vi planerar lite, pratar ikapp det vi inte hunnit säga varandra. Sen precis innan han ska gå så avslutar han med "Hej då bästis!! ha det bäst, puss!"
Eftersom vi inte har gått i samma klass sen i 6an har vi ju glidit ifrån varandra lite. Vi umgås med olika gäng och det blir aldrig av att man ses. Så man är inte riktigt säker på hur nära man fortfarande är varandra. Och att då få höra att jag är hans bästa vän trots alla nya människor han lär känna. Det ger en sån värmande lycka!
Han ska få en stor kram nästa gång vi ses!

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0