En fundering

Jag sitter i min ensamhet och tittar på the NBA av någon anledning. Det är sjukt va alla spelarna är långa. När dom spelar tänker man ju inte så mycket på det, men sen går dom förbi dommare och sina cocher och då ba BAM, dom är jättelånga! Vilket fick mig att tänka lite. De flesta sporter finns ju som handikappanpassadesporter ( damn, lååångt ord, kanske inte ens sitter ihop? ). I alla fall fick jag tanken att handikapp-basket finns ju men vad händer med alla normallånga människor som kan spela basket. Det måste ju finnas de som inte är så långa som är riktigt duktiga på basket. men dom stackarna kommer inte in i något lag pga sin längd.
Så har duktiga normallånga basketspelandemänniskor inget annat alternativ än att spela basket på hobbynivå?
Just a thought...

Btw, jag vet att det stavas naughty. Det blidde fel i förr-förra rubriken. Ü


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0