Work it

Nu står jag helt svettig och dan på jobbet innan jag ens har börjat. Mina elever ska få jobba med golvet och det är inte mjukt kan jag säga. Det finna massor av grejer jag vill att dom ska kunna på golvet, men problemet är ju att jag måste kunna det också. Så nu när jag kan det kan jag bossa över de små beastsen.
Men snart får jag vila utan en enda lektion att ta tills nästa söndag, då jag tar igen från stockholmsresan.
Men måste jobba på dansuppvisningsdanserna med :/ har lite ångest över dem. De måste bli bra! Men lite lov måste jag ha också. Te.x på tisdag tänker mamma boka en dagsresa till götet! Hon ville först dra till stockholm men jag vill inte vara borta från mitt kära hem länge så en dagstrip till götet blir perfa!
Men nu, off to work.



En peppande låt för eleverna när dom krälar på golvet, WORK IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0