Födis

Nu har jag äntligen tid och ork att göra ett inlägg. Igår efter skolan var jag helt död, det blev mest att vila i soffan plugga lite spanska inför provet nästa vecka.. FML.
Men det ska vi inte snacka om nu. Nu blir det en summering av min dag.
 

Dagen inleddes med lite behövligheter, such as trosor..


Och värmespray, It smells wonderfull!

Sedan fortsatte dagen med lite nybaktabullar och en sväng till Alexandra för mer paket.


Det började med en ball skarf, but there is more..


Superfina örhängen, but there is more..


Dunderfina örhängen! Jag tror Alexandra känner mig.. Cola <3

Jag kom hem ifrån den tösen och fann ett paket på köksbordet. En helt okej tröja. Men orkade inte ta bild på den.
Sen åt jag och mor min födelsedagsmiddag. Ganska ensamt när det bara var jag och mamma, min bror brukar ju vara med också.
Anyway. Därefter blev det lite efterrätt.



Sedan en till pressent i form av en jeans/skin jacka. Jag hade önskat mig det ena eller det andra men det blidde en blandning. Men jag är inte helt säker på vad jag tycker om den. Vad tycker ni??
Den var dock liten i storlekarna, så ska gå dit och se om den finns i en annan storlek annars löser problemet sig självt, och jag får hitta en annan jacka.



Sen blev den sista pressenten en fin liten plånbok jag önskat mig. Och på samma gång så tar jag chansen att visa mina precis nymålade naglar.



Det var alles på min lilla dag. Men 17 är en seg ålder. Vänta bara tills jag fyller 18!
Men det är ett tag dit. Så för att hålla mig frisk tills dess ska jag dra och träna lite.
Kärlek!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0