Känn ingen sorg för mig GÖTEBORG

Jag var helt slut när jag kom hem igår! Vi slänge in kassarna här hemma och sen åkte vi och handlade så vi skulle ha någon frukost. Sen stensomnade jag. Att shoppa är inte lätt. Vi gick och gick och gick, sen var det lunch. Sen gick vi och gick vi tills det var dags för fika. Sen gick vi ännu lite mer tills det var dags att hoppa på tåget. Jag fick med mig 6 kassar och en tom plånbok. Jag ville inte att mamma skulle betala grejer för jag vill ju ha paket på min födelsedag, hihi.
Nu blir det att försöka spara ett tag. Men jag är grymt nöjd med mina köp.
En tubsjal som jag velat köpa sen i höstas har jag vara gått och väntat på att den ska hamna på rean. Och då BAM i Göteborg kostar den 60 ist för 180. Det blev dagens fynd, its so cosy! Sen så hittade jag äntligen vans, dyrare än väntat men so worth it.

 

Tubsjal från Monki, Silverring ifrån Gina, Skinnväst ifrån HM, Vans ifrån Hollywood,
Mysiga byxor ifrån Rut m.fl, Cheap Monday jeans ifrån Weekday.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0