Hej trogna läsare

Jag vet att jag har varit hemskt dålig på att uppdatera men det värmer i mitt lilla hjärtat ( jag menar inte att jag är känslokall eller så, det är mer att jag har en liten näve och den sägs ju vara lika stor som hjärtat) att ni finns kvar.
Nu har jag officiellt lov! Allt som ska vara inlämnat är inlämnat. Inga måsten, inga tankar, bara vitt eller är det svart?
Fyfan vad jag ska njuta. Imorgon ska jag sova länge, mysa i soffan, kanske ta en promenad OM JAG VILL för jag har inga måsten. Men som alltid så brukar man slösa bort lov genom att göra ingenting, vilket jag inte ska göra detta lovet. Första dagen är det okej, mer än okej faktiskt eftersom det egentliga riktiga lovet börjar på lördag, imorgon är bara studiedag. Thank god for that!
Nu ska jag bli bättre på att blogga under lovet med, jag vågar nästan lova..men bara nästan. Nu ska jag ta vara på kvällen och göra mig helt klar för sängen och sen mysa med mina underliga katter.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0