It's over!

Mitt liv är inte ens nära över men det känns så ibland. Till exempel när man får se sin klasslista och inser att de bilder jag haft i huvudet på hur jag och mina 3 bästavänner ska ha det så jävla bra när vi går i samma klass på gymnasiet är krossade! Jag hade turen att hamna med en av dom. Men de andra två hamna i helt olika klasser. Taskigt! Jag hade mailat skolan och allt, vilket dom sa att man skulle göra ifall man hade önskningar. Roligt att dom bestämde sig för att inte ta hänsyn till mina önskningar.
Och sen på det så har jag nog det sämsta schemat i världhistorien. Torsdagar.. den dag man är som tröttast för nästan hela skolveckan har gått men ändå är inte helgen riktigt där, den dagen går jag till 16.05. Och när helgen är som närmast slutar jag 15.50! De andra NA klasserna har mkt bättre scheman. Orättvist, nästa år måste jag ha ett gudomligt schema för att det ska kompensera till detta.

NU ska jag införskaffa mig en dator och sedan ha girls night med Elle och Alexandra.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0